X Dni Marketingu Sportowego w Warszawie

Przez dwa dni kilkaset osób związanych z marketingiem sportowym z kraju i całej Europy uczestniczyło w konferencjach na temat sportu, sponsoringu i marketingu sportowego oraz budowy strategii i wykorzystania potencjału sportowego podczas planowania i realizacji przedsięwzięć sportowych. Podczas Expo X Dni Marketingu Sportowego w Warszawie Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie prezentował krakowskie imprezy, inwestycje i obiekty.

W programie konferencji, poza tematami związanymi z UEFA Euro 2012 czy Igrzyskami Olimpijskimi w Londynie, były również zagadnienia związane z infrastrukturą sportową, korzyściami płynącymi z promocji miast i regionów poprzez sport czy dobrymi praktykami - jak uskutecznić działalność obiektów sportowych dzięki właściwemu marketingowi.
Stoisko ZIS cieszyło się sporym zainteresowaniem. Doceniano, że obszar marketingu sportowego w dużych miastach jest właściwie pojmowany, a ich działania bardzo skutecznie. W dyskusjach panelowych eksperci podkreślali, iż wiele przedsięwzięć sportowych organizowanych przez duże miasta cechuje profesjonalizm i właśnie skuteczność, a spotkania takie jak to w Warszawie przyczyniają się do zachęcenia sponsorów do współpracy z przedstawicielami miast.

[galeria:419]