Regulamin otrzymania medalu Korony Maratonów Polskich
Niniejszy regulamin dotyczy uczestnictwa w następujących biegach: 1. Maraton Dębno, 2. Cracovia Maraton, 3. Maraton Warszawski, 4. Maraton Poznański, 5. Maraton Wrocław.
Regulamin Korony Maratonów Polskich
- Maratończyk:
v Aby uzyskać tytuł zdobywcy Korony Maratonów Polskich, należy ukończyć pięć maratonów: Maraton w Dębnie, Cracovia Maraton, Wrocław Maraton, Maraton Warszawski,
Poznań Maraton – w ciągu 24 miesięcy, licząc od daty pierwszego ukończonego maratonu zgłaszanego we wniosku. Kolejność maratonów jest dowolna.
v Zdobywcy Korony Maratonów Polskich otrzymują dyplom i medal.
- Zgłoszenia:
v Jedyną instytucją przyjmującą zgłoszenia i prowadzącą weryfikację jest Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie – organizator Cracovia Maraton.
v Należy wypełnić aktualny wniosek pobrany ze strony internetowej www.cracoviamaraton.pl.
v Własnoręcznie podpisany wniosek należy wysłać na adres: Zarząd Infrastruktury Sportowej
w Krakowie, ul. Walerego Sławka 10, 30-633 Kraków z dopiskiem „Korona Maratonów Polskich” lub skanem na adres: korona@zis.krakow.pl.
v Termin nadsyłania wniosków upływa 31 grudnia tego roku kalendarzowego, w którym zawodnik ukończył piąty maraton.
- Weryfikacja:
v Czas trwania weryfikacji przesłanych wniosków to 6-8 tygodni od daty wpływu wniosku do Zarządu Infrastruktury Sportowej w Krakowie.
v Lista osób pozytywnie zweryfikowanych zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.cracoviamaraton.pl.
v Opłaty: Opłata za weryfikację, wydanie dyplomu i medalu wynosi 25 złotych płatne przelewem na numer konta: PKO Bank Polski S.A. 55 1020 2892 0000 5102 0590 8753
Odbiorca: Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie, ul. Walerego Sławka 10, 30-633 Kraków, tytuł przelewu: Korona Maratonów Polskich + imię i nazwisko zawodnika.
v Opłaty należy dokonać w okresie 30 dni od otrzymania informacji o pozytywnej weryfikacji wniosku.
- Odbiór medali i dyplomów:
v Odbiór medali i dyplomów możliwy będzie wyłącznie po dokonaniu opłaty.
v Osoby, które złożyły wniosek do 31 grudnia danego roku i zostały pozytywnie zweryfikowane, będą mogły odbierać dyplom i medal w Biurze Zawodów na stanowisku „Korona Maratonów Polskich” podczas najbliższego Cracovia Maraton.
v Nieodebrane podczas Cracovia Maraton dyplomy i medale zostaną wysłane pocztą
na adres podany na wniosku. Wysyłka nieodebranych odznaczeń rozpocznie się najpóźniej 30 dni po zakończeniu Cracovia Maraton.
- Informacje dodatkowe:
v Uzyskanie Korony Maratonów Polskich uprawnia do 50% zniżki od opłaty startowej za udział
w każdej następnej edycji Cracovia Maraton, która przysługuje od momentu pozytywnej weryfikacji i umieszczenia listy na stronie internetowej www.cracoviamaraton.pl.
v Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie nie odpowiada za zagubienie wniosku przez pocztę.
v Zapytania odnośnie Korony Maratonów Polskich prosimy kierować na adres e-mail: korona@zis.krakow.pl.