Korona Maratonów Polskich: od tego roku wnioski tylko drogą elektroniczną

Wprowadzony został nowy regulamin przyznawania tytułu zdobywcy Korony Maratonów Polskich. Od tego roku wnioski można składać tylko drogą elektroniczną. Podobnie generowane będą dyplomy potwierdzające uzyskanie ww. tytułu.

Do złożenia wniosku elektronicznego w sprawie przyznania tytułu zdobywcy Korony Maratonów Polskich niezbędne będzie posiadanie konta w systemie zapisów on-line dostępnym poprzez stronę internetową www.korona.zis.krakow.pl.

Opłata za weryfikację, wydanie dyplomu i medalu wynosi 25 złotych. Należy jej dokonać z wykorzystaniem systemu płatności online PayU, dostępnego podczas składania wniosku w formie elektronicznej.

Termin składania wniosków upływa z dniem 31 grudnia roku kalendarzowego, w którym zawodnik ukończył piąty maraton; decyduje data rejestracji zgłoszenia w systemie.

Więcej szczegółów znajduje się w nowym regulaminie Korony Maratonów Polskich.

Aby uzyskać tytuł zdobywcy Korony Maratonów Polskich, należy ukończyć pięć maratonów: Maraton Dębno, Cracovia Maraton, Wrocław Maraton, Maraton Warszawski, Poznań Maraton w ciągu 24 miesięcy, licząc od daty pierwszego ukończonego maratonu. Kolejność maratonów jest dowolna.

Nowe zasady zaczną obowiązywać od pierwszego maratonu wchodzącego w skład Korony Maratonów Polskich w 2018 roku – czyli 45. Maratonu Dębno, który odbędzie się 8 kwietnia.

Projekt jest prowadzony przez Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie – Organizatora Cracovia Maraton.